söndag 6 mars 2011

Dropp dropp...

Nej, vi har inga vattenskador som tur är, men däremot blev det ett besök på akuten i fredags på grund av akut vätskebrist. Så går det när man är sjuk så länge att man inte orkar bry sig om att få vätska i sig. Efter att ha tömt en påse mirakelvatten in i omloppet så var det hemfärd igen med ett mycket piggare jag =) Gårdagen sov jag och idag vaknade jag som en helt annan person än de senaste dagarna.

På tal om dropp så hittade jag den här häftiga saken på vitaminliving.com. Det är ett dropp med kruka för växterna som är perfekt när man åker bort och inte vill besvära någon med att vattna blommorna. Kan ju säga att jag borde ha sådana där till alla mina blommor, för de har en tendens att antingen vissna eller mögla pga för mycket vatten ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar