måndag 11 februari 2013

Nya tider på Stenbäcken

Ja, vad kan man säga om uppdaterings-frekvensen på denna blogg, hahaha... Ett år sedan bloggade jag sist... Men kan säga att det hänt en hel del, nu pratar vi inte bara om renovering utan även en liten kille med namnet Joonah som blivit en del av vår familj. Hoppas nu kunna uppdatera liiite mer än en gång om året när babytiden börjar vara över. Förutom en liten bild på vår älskade lilla son, så måste jag naturligvis lägga till någon bild på vad som hänt med huset! Idag tänkte jag dela med mig av en liten detalj, men som gjort mycket utseendemässigt. Bakre hallen har fått lite dekor i form av lister och fönstret är också tillpiffat nu med spröjs!
Lilla Joonah på sjukhuset i juni 2012
Fönstret har fått spröjs
Den gamla trappstolpen kläddes i vit skrud

2 kommentarer:

  1. Stort grattis :)

    Och måste bara passa på att säga att ert kök är som en dröm för mig! Så många gånger jag varit inne här o dregglat över köket :) vill köpa hus pronto och sen ha ett lika fint kök!:)

    dumt att man inte kan kommentera med sitt namn o mejl här bara... men min blogg är annalunda.spotlife.se om du vill spana in en annan skövdebos liv! :)

    SvaraRadera
  2. Åh tack! Är så dålig på att uppdatera bloggen, men blir jätteglad av kommentarer :) Ska absolut kika in på din blogg, kul med andra bloggande skövdebor! Hmmm... ska se över kommentar-inställningarna, har vänner som sagt detsamma...

    SvaraRadera