fredag 11 juni 2010

Tapetval till matrum

Nästa projekt efter entrébadrummet blir köket och matrummet. Eftersom att matrummet inte kräver så stort jobb (enbart målning, tapetsering och uppsättning av redan inköpta spegelpaneler), så har jag börjat kika på tapeter. Har lite ångest över att jag inte kan bestämma mig! Sitter och väljer mellan två helt olika stilar- klassiskt randigt eller stormönstrat blommigt. Båda ser bra ut med spegelpanel (tycker jag), så jag var inne på Boråstapeters hemsida och "provtapetserade" - kan ju säga att jag inte blev klokare av det!

Tapeten Garden 12940 var en av de tapeter som jag fastnade för direkt.

Men "Anno 1905" 12917 är verkligen stilren...
Så frågan är om jag kommer att tröttna på den blommiga tapeten och kommer jag att tycka att den randiga blir tråkig... hmmmm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar